Az ügyfélkapcsolatok ápolása stratégiai kérdés. Jövőbeli versenyképességünk záloga az, hogy sikerül-e minél több Ügyfelünket elégedetté tenni, megtartani, újabb vásárlásra ösztönözni.

Az Ügyfeleket általában mindenki szereti, aki belőlük él, de a reklamáló Ügyfeleket nehéz szeretni. Megérteni panaszukat, gyorsan és szakszerűen kezelni problémájukat, elérni, hogy az elégedetlen Ügyfélből elégedett, elkötelezett partner váljék, ez minden ügyfélszolgálaton dolgozó álma.

„A reklamáló Ügyfelekkel való szakszerű bánásmód megtanulható!”

Háromféle oktatási programot (szakmai fórum, workshop, tréning) kínálunk, kétféle (nyílt és belső vállalati) formában. 

A nyílt programok mindenki számára hozzáférhetők. Előnyük, hogy a több helyről érkezett, eltérő tapasztalatokkal és előképzettséggel rendelkezők között rendkívül aktív párbeszéd és eszmecsere alakulhat ki.
Főként olyan cégeknek ajánljuk, amelyek ügyfélszolgálata kis méretű, és így a belső képzés gazdaságosan nem megoldható.

A
belső, vállalati programokat a nagyobb cégeknek ajánljuk.
Számukra a cég sajátosságaihoz igazodó, testre szabott oktatási programot készítünk. Javasoljuk, hogy a belső képzés megrendelését megelőzően egy-két kulcsemberüket küldjék el valamelyik nyílt programra, ezáltal könnyebbé válik a cégspecifikus képzés kiválasztása, kialakítása.

  

1. SZAKMAI FÓRUM

Egynapos szemléletformáló előadás és konzultáció, amelynek legfontosabb célja, hogy segítsen szembenézni a reklamáló Ügyfelekkel kapcsolatos előítéleteinkkel.

Saját szervezésű szakmai fórumainknál a részvételi díjból
10% kedvezmény illeti meg bármely korábbi oktatási programunk résztvevőit, illetve 10% kedvezményt biztosítunk akkor, ha egy cégtől ugyanarra a képzésre többen jelentkeznek, vagy ugyanaz a jelentkező több programra jön el. (A kedvezmények összeadódnak.)

 

2. WORKSHOP

Egynapos, a résztvevők aktív közreműködését igénylő, egy konkrét ügyfélpanasz-kezelési technika vagy terület alaposabb elemzését, új módszerek elsajátítását és gyakorlását segítő program.
Létszámhatár:
24 fő

Saját szervezésű workshopjainknál a részvételi díjból
10% kedvezmény illeti meg bármely korábbi oktatási programunk résztvevőit, illetve 10% kedvezményt biztosítunk akkor, ha egy cégtől ugyanarra a képzésre többen jelentkeznek, vagy ugyanaz a jelentkező több programra jön el. (A kedvezmények összeadódnak.)

 

3. TRÉNING

Kétnapos, bennlakásos, a résztvevők aktív közreműködésére alapozott készség- és képességfejlesztő program, amely elősegíti egy-egy konkrét ügyfélpanasz-kezelési technika begyakorlását. A tréning „biztonságos vészhelyzet”, amelyben kockázat nélkül hibázhatunk.
Létszámhatár:
16 fő

Saját szervezésű tréningjeinknél a részvételi díjból
10% kedvezmény illeti meg bármely korábbi oktatási programunk résztvevőit, illetve 10% kedvezményt biztosítunk akkor, ha egy cégtől ugyanarra a képzésre többen jelentkeznek, vagy ugyanaz a jelentkező több programra jön el. (A kedvezmények összeadódnak.)